luni, 1 mai 2017

Rusenski Lom - episodul 2

I`m back!

       Ultima ieșire de anul trecut s-a petrecut in noiembrie si a fost tot in Bulgaria.
       De aceasta data Tataia Cezar a vrut sa ne plimbe pe celalalt mal al Lomului. 
       Astazi nu mai am inspiratie. Cuvintele ies mai greu, parca nu se leaga.
       A fost o iesire linistita, prin sate tacute, pe marginea ogoarelor care deja se inverzisera.




        De aceasta data am mers destul de mult deasupra canionului, relevanduse, astfel, o priveliste faina. Asupra raului, asupra manastirii, asupra a tot.







        Un alt moment care merita mentionat a fost o pauza la un "monument" dedicat comunismului:



        Pana la urma am coborat si la nivelul raului. Am ajuns la o zona de escalada unde am remarcat ca erau destul de multi romani care isi incercau fortele.






        De aici am incercat sa mergem pe malul raului dar nu a fost posibil din cauza copacilor cazuti.



      Ne-am intors urmand sa urcam pe asfalt catre faleza, lucru care, in cele din urma, a fost reprogramat pentru o data viitoare. Dar tot am bagat o sesiune foto:







       Am inceput sa exploram, am avut parte de rataceli, am urcat pante infernale, ca mai apoi sa constatam ca ne infundam si trebuie sa ne intoarcem.
    Totusi, ne-au ramas amintiri frumoase de pe marginea campului, de pe faleza de deasupra Lomului...frumos, se cere repetata iesirea.






















Traseul:



       Urmatoarele povesti vor fi cele din primavara, doua iesiri scurte in jurul Bucurestiului.
       Pana atunci, va doresc plimbari placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu